L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
Construcció del nou pont de Sant Agustí a Girona (Agost 1973)
Fons Ajuntament de Girona / CRDI
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.
L'origen d'aquest pont es remunta a l'any 1647, quan el convent de Sant Agustí va demanar a l'Ajuntament de Girona que construís una palanca de fusta sobre l'Onyar per tal de comunicar-lo amb l'Argenteria. Aquest pas s'ha mantingut tot i que ha anat experimentant canvis i transformacions: després dels aiguats de 1663 es va construir un pont d'obra ; entre 1830 i 1852 va tornar a ser de fusta, i el 1877 se'n va construir un de ferro, coincidint gairebé amb la instal·lació del pont de les Peixateries Velles. Finalment, l'any 1973, el pont metàl·lic es va tancar al trànsit. Mentre es duien a terme les obres d'estudi de l'estructura, va cedir la part esquerra del pont, que va caure al riu. Això va precipitar la construcció d'un pont nou, de formigó armat.