Segueix-nos a les xarxes socials:

The North Face arriba al cor de Girona de la mà de Trade Inn

El grup de Celrà especialitzat en la venda «online» de material esportiu, obrirà una nova botiga en plena rambla de la Llibertat

The North Face arriba al cor de Girona de la mà de Trade Inn

L´any 1996 Doug Tompkins ­obria una botiga petita d´articles d´esquí i d´excursionisme al número 308 de l´avinguda Columbus, al districte de North Beach de San Francisco, Califòrnia, Estats Units. Era el naixement de The North Face, marca especialitzada en la confecció de roba, calçat i accessoris de muntanya i d´altres articles esportius. El 1997, més a prop, a Ullà (Baix Empordà), naixia Scubastore que dotze anys després, el 2009, es convertia en Trade Inn de la mà dels emprenedors Dídac Lee i David Martín, actual CEO de la companyia, que distribueix articles de prop d´un miler de marques esportives per tot el món, que el 2015 va tancar amb una facturació de 50 milions d´euros i que ocupa un nau de 8.000 m2 a Celrà (Gironès), municipi on es va traslladar l´any 2010. A partir del setembre vinent, The North Face i Trade Inn tindran botiga al cor de Girona, a la rambla de la Llibertat, en ple Barri Vell. Ocuparan un espai de dues plantes: a peu de carrer hi haurà la botiga The North Face, la setena que posarà en funcionament la marca a Espanya (en té a Madrid, Barcelona, Puigcerdà, Vielha, Bilbao i València, segons consta en el web de la marca); al primer pis hi haurà una botiga Trade Inn, on es podran trobar productes de diverses marques esportives, va explicar ahir David Martín.

I per què a la Rambla de Girona? La resposta del CEO de Trade Inn és molt clara: «per aprofitar els 25.000 impactes diaris aproximats (persones que hi passen)», un fet que «ajudarà a consolidar la imatge de marca» d´una companyia que, exercici rere exercici, assenta les bases que la consoliden com un pes pesant del comerç electrònic a casa nostra. Marín no aporta gaires detalls de l´acord entre Trade Inn i The North Face -«quan falti menys per a l´obertura donarem més informació», diu-; no obstant això, assenyala que no es tracta d´un contracte de franquícia i que la nova botiga de la Rambla serà «100% Trade Inn» que, per altra banda, ja comercialitza articles de The North Face. Amb un catàleg de més de 500.000 referències, més d´q,3 milions de clients i amb presència en 220 països, d´alguna manera Trade Inn comparteix l´eslògan que va començar a difondre The North Face ­-que a banda de les botigues de Barcelona, Puigcerdà i Vielha a Catalunya té un outlet a la Roca del Vallès- l´any 1997: «Mai no deixis d´explorar». Amb aquesta filosofia ben present, ben aviat, doncs, la ciutat de Girona deixarà de ser territori ignot per a ambdues marques.

Prem per veure més contingut per a tu