L’Alt i el Baix Empordà s’uneixen en una campanya per incentivar el turisme
La iniciativa compta amb un espot sota el lema «Esperit Empordà» i destaca les diferències de les dues comarques respecte d’altres destins
Els consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, conjuntament amb l’associació Alt Empordà Turisme, la comissió turística del Baix Empordà i el Patronat de Turisme Costa Brava, han engegat una campanya conjunta per incentivar el turisme a les dues comarques mostrant el que diferencia aquestes zones d’altres destinacions turístiques. L’espot de la campanya «Esperit Empordà» es va presentar dimecres en un acte a Gualba.
La iniciativa apel·la a la vessant emocional, se centra en les persones i en el que es pot trobar en aquest territori, elements que el fan únic i diferent a altres possibles destins.
«Aquest any repetim amb una altra campanya turística, perquè és evident que el sector turístic encara està patint la situació de la pandèmia», va dir durant la presentació el conseller de Turisme de l’Alt Empordà i alcalde de Sant Pere Pescador, Agustí Badosa.
El conseller de Turisme del Baix Empordà, Xavier Dilmé, va afegir que l’Empordà expressa «un valors i una manera d’entendre la vida» que el fa «atractiu» de cara als visitants.
«Tenim mar i tenim interior, espais grans, i fugim de massificacions. Això és el que busca qui ens ve a visitar i això hem de promocionar», va comentar.
Fidelitzar el públic
L’objectiu de la campanya que es posa en marxa, que s’inicia el 16 de juny i acabarà a finals de juliol, és fidelitzar el públic de proximitat i posicionar l’Empordà com un destí divers tot ensenyant les reaccions d’un seguit de personatges que visiten l’Empordà.
L’espot s’ha enregistrat en espais tan emblemàtics com el Far de cap de Creus (Cadaqués), el castell de Sant Salvador (el Port de la Selva), Maçanet de Cabrenys, Palamós, Romanyà de la Selva i Begur.
«Esperit Empordà» agafa el relleu de la campanya de l’any 2020. L’anterior campanya «Jo em planto a l’Empordà» es va poder veure tant als mitjans tradicionals com a la xarxa i va acumular gairebé 6 milions d’impactes en televisió i 2,5 a la ràdio.
Pel que fa a la campanya a les xarxes socials es van generar 880.419 impressions i més de 3.300 interaccions amb l’etiqueta #joemplantoalemporda.
Temes
Més a L'Alt Empordà
-
Carles Pujol obre les Fires amb un pregó que reivindica el decàleg del bon figuerenc
-
La Junta Electoral insta Figueres a retirar les estelades de la plaça de l'Ajuntament
-
Els productors de musclo del Delta preveuen que totes les cries provinguin de Roses entre els pròxims quatre i sis anys
-
Figueres restaurarà la façana i elements patrimonials del Teatre El Jardí