Segueix-nos a les xarxes socials:

El grup gironí Frit Ravich inverteix 1,3 milions en un magatzem a les Canàries

El nou equipament permetrà a l'empresa gironina triplicar l'activitat i optimitzar el servei a l'arxipèlag

El grup gironí Frit Ravich inverteix 1,3 milions en un magatzem a les Canàries

L'empresa gironina Frit Ravich, dedicada a la producció i distribució de patates xips, snacks i fruita seca, ha obert un magatzem logístic a Las Palmas de Gran Canaria. Les noves instal·lacions han suposat una inversió d'1,3 milions d'euros i se sumen a les que la companyia ja té a Maçanet de la Selva, on es troba la seu central.

El nou equipament té una superfície de 2.100 metres quadrats i quatre molls de càrrega, que permetran en un futur triplicar l'activitat i optimitzar el servei per als més de 1.300 clients que tenen a les illes. En un comunicat, Frit Ravich destaca que l'obertura d'aquest magatzem s'emmarca en l'estratègia de la companyia de convertir-se en referents en el sector.

A més, l'empresa té previst posar en marxa a les noves instal·lacions un sistema de gestió de magatzem que s'encarregarà de la recepció, l'emmagatzematge, la preparació, i l'expedició, així com dels inventaris dels clients.

La companyia, que té presència a les Canàries des de fa més de 30 anys, va obrir-hi l'any 2012 una delegació comercial que ha culminat amb la posada en funcionament del nou magatzem. El projecte s'emmarca en el pla estratègic de l'empresa per convertir-se en un referent, així com per innovar en el sector.

Frit Ravich es va fundar l'any 1963 a Maçanet de la Selva de la mà de Josep Maria Viader i actualment la dirigeix la seva filla, Judith Viader. Es dedica a la producció de patates xip, snacks i fruits secs amb marca pròpia. Compta amb més de 800 referències i a més són distribuïdors de productes d'alimentació de les principals marques nacionals i internacionals, amb més de 3.000 referències.

L'empresa produeix cada setmana més de 6.100 tones de patates, 9.800 de fruits secs i prepara més de 7.500 comandes diàries.

El 2017, Frit Ravich va créixer un 4% i va tancar l'exercici facturant 223 milions d'euros. La firma està immersa en un ambiciós pla estratègic per incrementar fins a un 30% la seva xifra de negoci en els tres propers anys. L'objectiu, com ja va anunciar l'empresa, és tancar el 2020 assolint els 300 milions d'euros de facturació.

Prem per veure més contingut per a tu