La Fundació Albert Bosch i Olot Colors s'alien per impulsar la recerca del càncer infantil
L'empresa de moda donarà a l'entitat els beneficis obtinguts en una campanya solidària anual
La Fundació Albert Bosch i l'empresa de moda Olot Colors han signat un conveni per impulsar la recerca del càncer pediàtric. Amb l'objectiu d'impulsar la investigació i la innovació en l'àmbit de l'oncologia infantil, la Fundació Albert Bosch de Noel Alimentaria i Olot Colors, empresa dedicada a la comercialització de moda tèxtil i concessionària de marques com Benetton, Mango i Levi's a Olot, han signat un acord de col·laboració a través del qual la companyia donarà a l'entitat els beneficis obtinguts durant les campanyes solidàries anuals centrades en les col·leccions infantils.
La primera acció dins el marc del conveni tindrà lloc aquesta mateixa setmana. En concret, Olot Colors destinarà a la Fundació els ingressos procedents de la comercialització de la línia infantil de Mango i Benetton el pròxim cap de setmana, 30 i 31 d'agost, coincidint amb l'obertura de la nova línia infantil a Mango Olot (al carrer de Sant Rafel, 23) i la botiga al carrer de Benetton (al carrer Dolors, 2).
Durant els següents dies, ambdós establiments comptaran amb material informatiu sobre la Fundació i faran difusió de la tasca que realitza.
Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació Albert Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils, en col·laboració amb l'hospital Vall d'Hebron de Barcelona.
Temes
Més a Salut
-
El plat que frena el deteriorament cognitiu i ajuda a no perdre la memòria
-
Un estudi de la UdG determina que el 14,9% dels infants es van sentir sols durant el confinament
-
L’ésser humà ingereix 32.000 substàncies tòxiques i «el pitjor encara ha d’arribar»
-
Aquest aliment antiinflamatori que pots afegir al cafè allarga l'esperança de vida