Diari de Girona, protagonista de les ampolles d'Estrella Damm
Estrella Damm llança una nova col·lecció d'etiquetes a les ampolles retornables de bars i restaurants d'arreu de Catalunya, en el qual notícies publicades als mitjans impresos catalans en són les protagonistes.
Diari de Girona és un dels protagonistes de la nova col·lecció, amb una etiqueta que reprodueix una notícia publicada a les pàgines d'Economia del diari el passat 10 d'agost sobre el conreu de l'arròs a Catalunya. I és que la cervesera és una de les principals compradores d’arròs, ja que incorpora aquest cereal a la recepta des de ja fa més de 147 anys.
La nova col·lecció està formada per 9 ampolles amb etiquetes fetes a base de retalls de notícies publicades a mitjans impresos catalans durant l’any passat sobre els ingredients amb què s’elabora Estrella Damm −ordi, arròs i llúpol−, així com les persones que treballen dia a dia per proveir d’aquestes matèries primeres. Unes ampolles que es podran trobar a bars i restaurants d’arreu de Catalunya durant tot el mes de febrer.
Nou spot
Per reforçar aquesta acció a bars i restaurants, Estrella Damm presenta “D’aquí”, una campanya a televisió i mitjans digitals que ha estrenat avui, que ressalta el compromís de la marca amb l’ús d’ingredients de proximitat procedents d’agricultors locals mediterranis per a l’elaboració de la seva cervesa. El protagonista de la campanya és Joan Bertrand Mayoral, quarta generació d’una família dedicada al cultiu de l’ordi a Lleida, i que proveeix d’aquest cereal a Damm.
Temes
Més a Economia
-
Renfe i Adif treballen per reprogramar el servei, però de forma molt limitada
-
“L'experiència i formació dels gestors administratius són els millors aliats en la campanya de la renda”
-
Accionistes minoritaris del Banc Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" al BBVA
-
9 preguntes amb resposta sobre l'OPA del Sabadell: El crèdit seria més car i empitjoraria el servei?