El contraatac de Piqué a la cançó de Shakira: «Aquest és per a tota la vida»
Poques hores després que Shakira revoluciones les xarxes socials amb la seva nova cançó en col·laboració amb Bizarrap, Gerard Piqué ha tornat a agafar un micro per parlar i contraatacar a tot el rebombori.
I, com era d'esperar, no ha deixat a ningú indiferent. Tan sols uns minuts després de començar l'stream, l'exjugador del Barça ha anunciat que la Kings League té nou patrocinador: Casio. I no ha escatimat en elogis cap a la marca: "Aquest rellotge és per a tota la vida", ha dit. Tot un dard a la seva exparella, que en el hit compara a la nova xicota de Piqué, Clara Chía, amb un Casio. "Vas canviar un Rolex per un Casio", canta la colombiana.
Piqué, conegut per les seves bromes i els seus trolejos, ha promès fins i tot que regalarà rellotges Casio a alguns dels seus contertulians, com Iker Casillas, que s’ha connectat a la transmissió.
Els altres participants a l'stream també han bromejat sobre tot aquest afer. DjMariio ha assegurat que «mientras no me salpique» i el Kun Agüero ha contestat amb un «claramente tenés razón».
Per què la cançó de Shakira dura 3.33 minuts? Descobreix tots els missatges ocults de la polèmica del moment
«Doncs que es preparin per a diumenge, que n’hi ha més», ha anunciat Gerard Piqué, que sembla sentir-se confortable amb tot plegat.