Segueix-nos a les xarxes socials:

L'OAC Girona amplia horari

Durant aquest horari els es podrà fer qualsevol tipus de tràmit, mentre que fins ara alguns només es podien fer al matí

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de Girona ha reforçat l'horari i, a partir d'aquest dimecres, obre de dilluns a divendres de manera ininterrompuda de nou del matí a cinc de la tarda. A més, durant aquest horari els ciutadans podran fer qualsevol tipus de tràmit o consulta, mentre que fins ara alguns només es podien fer al matí. Aquesta ampliació es fa gràcies a la incorporació de setze informadors més. Actualment, la plantilla de l'OAC és de 37 persones. A l'oficina s'atenen els 1.500 tràmits de la Generalitat amb l'objectiu d'oferir un servei integrat i eficient als ciutadans. Ubicada a l'edifici de la Generalitat a Girona, durant el 2013 l'OAC va atendre una mitjana de 511 persones cada dia.

A partir d'aquest dimecres, els ciutadans seran atesos de manera ininterrompuda de nou a cinc de la tarda de dilluns a divendres per qualsevol gestió, sigui per registrar documentació o per informació de serveis i tràmits. Després d'un procés de reorganització, l'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix a partir d'ara un servei més accessible ja que, fins ara, alguns tràmits no es podien gestionar durant la tarda i calia una segona consulta a l'OAC. Amb el reforç, l'Oficina d'Atenció Ciutadana podrà atendre qualsevol consulta de dilluns a divendres de nou a cinc de la tarda. Els dissabtes es farà registre de documentació i per atendre els tràmits caldrà haver concertat cita prèvia..

L'ampliació s'ha fet gràcies a la incorporació de setze informadors més. Cal destacar que els nous informadors provenen tots ells dels diversos departaments de la Generalitat i que han estat formats en els darrers mesos en serveis i tràmits, en programes transversals, en tècniques d'atenció ciutadana i de resolució de conflictes.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Girona és un model pioner i únic a Catalunya ja que atén els 1.500 tràmits de la Generalitat amb l'objectiu d'oferir un servei eficient i integrat als ciutadans. L'any 2013 l'OAC va atendre una mitjana 511 persones cada dia i 2.113 persones van demanar cita prèvia per a les seves consultes.

Prem per veure més contingut per a tu