El fenomen Crepúsculo no para de créixer a ritmes sorprenents. Després de l'èxit aclaparador que ha assolit tetralogia de l'escriptora nord-americana Stephanie Meyer, ara és el torn de les pel·lícules. L'afluència massiva de públic -sobretot juvenil- que va anar a veure la primera entrega de la saga té tots els números de tornar-se a repetir amb l'estrena mundial de Luna Nueva, la segona part que arribarà a les nostres pantalles el pròxim 18 de novembre, dos dies abans que als cinemes nord-americans. Extremadament popular entre entre el públic adolescent i juvenil, la saga Crepúsculo, creada el 2005 per Meyer ha venut més de 40.000 exemplars per tot el món, i han tingut molt bona rebuda sobretot en els països del continent europeu. girona |ddg

La productora cinematogràfica del Grup Antena 3 i la com?panyia de gestió integral dels drets audiovisuals, Notro Televisión han iniciat la preparació de No soy como tú, una pel·lícula per televisió que jugarà amb el costat més romàntic i juvenil dels vampirs, on l'amor és l'única força que pot controlar el costat fosc que amaga el seu protagonista.

El nou projecte de ficció, de 150 minuts de durada, consta de dos capítols i s'emetrà a Antena 3 durant la primavera de 2010 dins la franja de prime time.

En aquests temps en els quals les històries de vampirs han cobrat una nova rellevància i que les fronteres del gènere fantàstic i de terror han estat traspassades per allunyar-se de l'imaginari que existeix dels vampirs com a aristòcrates transsilvans, No soy como tú recupera el costat romàntic que posseeix aquesta figura destacada de la cultura i de la literatura europees.

Aquesta aposta d'Antena 3 és la història del primer amor: un amor impossible. És la lluita entre la llum i la foscor. És un crit de vull ser normal. És la història d'un noi i una noia. És la història d'una família plena d'entrega, de sacrifici i d'esperança. És un primer amor ple de passió i d'obstacles gairebé insuperables.

D'aquesta manera, No soy como tú s'uneix a Crepúsculo, el fenomen cinematogràfic i literari mundial, els drets d'emissió dels quals, va adquirir en exclusiva la cadena Antena 3 a finals de 2008.