Segueix-nos a les xarxes socials:

«Woman» premia els millors productes i empreses de bellesa

La revista guardona 25 productes i marques per la seva qualitat, eficàcia i contribució a les noves concepcions que han canviat el món de la cosmètica

«Woman» premia els millors productes i empreses de bellesa

Per segon any consecutiu, ahir dimecres, i després d’una primera edició, la Sala Sol de l’Hotel Four Seasons de Madrid es va vestir de gala per acollir una nova edició dels Premis Woman Beauty, els guardons que atorga la revista Woman i que destaquen els productes i empreses de més qualitat i més innovadores que estan transformant el sector de la bellesa. Aquest any es reconeixen 25 categories diferents, vuit més que l’any anterior, fet que demostra l’amplitud d’un negoci que no deixa de créixer i evolucionar.

La model i actriu Laura Sánchez va ser l’encarregada de presentar un acte on van acudir nombroses personalitats i representants d’aquesta indústria, i que va donar pas a notícies i reflexions sobre els nous paràmetres de bellesa que han obert un univers desafiador, atractiu i inspirador. Canvis que abraça i abandera la revista Woman, va assenyalar Susana Moll, consellera de Prensa Ibérica, que va prendre la paraula per subratllar l’evolució empresa per la publicació cap a una bellesa «més diversa, responsable i sostenible»; adjectius que remeten a grans desafiaments com l’atenció a les «noves demandes dels usuaris, la sensibilitat mediambiental o la tendència a la innovació», i que col·loquen la consumidora al centre, plantejant les millors pràctiques al sector i una nova concepció de l’excel·lència.

Vint-i-cinc cosmètics i marques de bellesa (línies de cura facial, corporal, capil·lar, productes solars, nutricosmètics, fragàncies i entitats, entre ells) que comparteixen aquesta visió curiosa, innovadora i més humana van ser guardonades en una gala dinàmica, vestida de flors (d’una elegància arquitectònica protagonitzada per hortènsies i tulipes de la firma Verde Pimienta) i animada per la màgia de la música del violinista i compositor Pablo Navarro (van sonar els temes Flowers, de Miley Cyrus, o La vie a Rose, d’Édith Piaf).

Els premiats en aquesta edició van ser: la gamma Les Beiges, de Chanel (Premi Línia de Maquillatge), Émulsion Écologique, de Sisley (Premi Icona Cosmètica), l’aroma Eau de Parfum Chloé, (Premi Especial 15 Aniversari), el labial LipPower, de Giorgio Armani (Premi Labial), el complement Innovage Piel Colágeno Plus, de Laboratoris Ern (Premi Nutricosmètic), la fórmula Arkhé Cosmetics, de VMV Cosmetic Group (Premi Línia Capil·lar Sostenible), Le Sérum Capture Totale, de Dior (Premi Facial), Fotoprotector Fusion Water, d’ISDIN (Premi Protector Solar Facial), la firma Mary Kay (Premi Emprenedoria i Desenvolupament Empresarial), el tractament d’aparells estètics Endosphères (Premi Tecnologia Estètica), l’aroma Black Orchid, de Tom Ford (Premi Perfum Nicho Femení), l’oli Huile Prodigieuse Or, de Nuxe (Premi Tractament Corporal), el sèrum Revitalift, de L’Oréal Paris (Premi Fórmula Innovadora), el Vinoperfect Sérum Resplandor Antitaques, de Caudalie (Premi Tractament Antitaques), de Nutralie (Premi Complement Alimentari), Edelweiss Sèrum, de The Body Shop (Premi Cura Natural), el format bebible Olistic (Premi Producte Innovació Capil·lar), el Glow Anti-Aging Day Cream, de Rituals (Premi Cura Facial Diari), el sèrum Age Proteom, d’Esthederm (Premi Ciència Cosmètica), el sèrum capil·lar Nutriplenish, d’Aveda, (Premi Cura Capil·lar Expert), Sun Protective Water, de Lancaster (Premi Solar Corporal), la Línia BlondMe, de Schwarzkopf Professional en Coloració Professional), Eternalist A.G.E. Retinol, de Sensilis (Premi Tractament de Farmàcia), la iniciativa Guerlain for Bees Conservation Program, de Guerlain (Premi Compromís Sostenible) i la crema Volumizing Cream Supreme, de Clé de Peau Beauté (Premi Anti-aging).

La gala va concloure amb unes breus paraules de la directora de la revista Woman, Mayka Sánchez, que va felicitar els guardonats i va donar les gràcies als assistents. «La bellesa és una de les seccions clau de la nostra revista», va manifestar convençuda que l’interès que desperta aquesta secció a les seves lectores ha contribuït en gran mesura a l’èxit de Woman als quioscos.

Prem per veure més contingut per a tu