Diari de Girona i Clínica Corachan llancen un servei d'atenció telefònica
El servei estarà disponible en diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, a través del telèfon 935 530 513
Davant la greu situació social creada pel Covid-19, el grup editorial Prensa Ibérica, al qual pertany Diari de Girona, i Clínica Corachan posen en marxa un nou servei d'atenció telefònica per orientar i resoldre dubtes mèdics als ciutadans sobre el coronavirus.
Es tracta d'una iniciativa solidària en què participen professionals mèdics del Campus Corachan i que estarà disponible, a través dels diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, mitjançant el número de telèfon 935 530 513.
Aquest projecte, que respon a l'esperit de tasca social i servei públic amb què Prensa Ibérica i Clínica Corachan volen ajudar a la població en plena emergència sanitària pel coronavirus, se suma al consultori de psicologia posat en marxa la setmana passada per les dues companyies.
Temes
Més a Salut
-
Aquest aliment antiinflamatori que pots afegir al cafè allarga l'esperança de vida
-
Això és el que li passa al teu cos si menges ruca cada dia
-
Així és com has de caminar (segons els nutricionistes) per perdre pes sense esforç
-
Els cardiòlegs avisen: aquests són els aliments més perjudicials per al teu cor