Quiosc

Diari de Girona

L’Hospital d’Olot premia un sistema per millorar la gestió de les visites externes

El projecte fomenta l’autonomia dels pacients i facilita la tasca dels professionals d’admissions

Un sistema per agilitzar la petició de les visites a consultes externes, millorar l’autonomia dels pacients i facilitar la gestió dels professionals de l’àrea d’admissions ha estat el guanyador del II Concurs Innova’t de la Fundació Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa. El projecte el van presentar Helena Sargatal, Belén Mojeda i Santi Recoder, tots ells de l’equip d’admissions, amb el nom Gestió on-line de l’Hospital. El president del Patronat de la Fundació i alcalde d’Olot, Pep Berga, va destacar la importància d’aquests premis que «fomenten la voluntat de millorar les coses».

A banda de l’entrega del guardó, també va tenir lloc una taula rodona entre diferents agents de la comarca sota el títol «Innova’t: reptes de comarca». Montse Riol, Directora IT de la Fageda Fundació; Marta Tombas, psicòloga d’Integra; Carme Plana, gerent de la impremta Aubert i impulsora de l’Enxarxa’t Garrotxa; i Marta Linares, psicòloga clínica de l’Hospital d’Olot van conversar sobre les possibilitats que ofereix la Garrotxa en matèria d’innovació i van explicar alguns dels projectes que cadascuna està liderant des dels seus àmbits.

En aquest concurs, de caràcter bianual, hi poden participar tots els professionals de la Fundació, independentment de les seves tasques, categoria professional o responsabilitat. Per participar-hi, han de presentar qualsevol tipus d’idea innovadora viable, des d’una aplicació mòbil fins a una millora d’un procés assistencial.

Compartir l'article

stats