Freixenet espera millorar els resultats de l'exercici fiscal 2011-2012 respecte a l'anterior, en els quals la facturació va caure un 2,3% i que es va tancar l'abril, gràcies a una "excel·lent campanya turística" a l'arc mediterrani, així com a les illes Canàries i Balears.

En la celebració del 25è aniversari dels Cellers Ferrer, el director general comercial de Freixenet, José María Ferrer, ha reconegut que l'exercici anterior "no va ser brillant", però per al present acumula un creixement del 5,5% en volum i un 3,9% en facturació.

Freixenet va tancar l'exercici anterior amb un volum de negoci de 330,6 milions a Espanya i una producció de 140 milions d'ampolles.

Ferrer ha assenyalat que un dels problemes de Freixenet és el creixement de les marques blanques, que va en detriment de les vendes de marques i que obliga a fer promocions de productes "agressives", així com la crisi en el canal de l'hostaleria i els efectes dels controls d'alcoholèmia.

El director de comunicació de Freixenet, Pere Bonet, ha sostingut que la marca blanca té un 30% de la quota de mercat de caves, tot i que per Nadal aquesta xifra baixa i s'estabilitza al voltant del 24%.