El nivell d'anglès dels alumnes a Primària empitjora
La darrera avaluació de sisè mostra una millora de resultats en Català i Castellà però pitjors en Anglès
Gairebé un 50% dels alumnes que repeteixen curs no aconsegueixen tenir les competències bàsiques en llengua catalana, castellana, matemàtiques i anglès quan acaben l'etapa de Primària, i només un 10% arriba a un nivell alt de coneixements.
Per primera vegada, Catalunya ha analitzat el comportament dels alumnes repetidors en l'avaluació de sisè de Primària, que es va dur a terme els dies 7 i 8 de maig a 2.138 escoles públiques, concertades i privades i en la qual van participar 71.759 alumnes.
La consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, i el president del Consell Superior d'Avaluació de Catalunya, Joan Mateo, van donar a conèixer ahir els resultats d'aquestes proves, en què s'observa una millora en les competències de català i castellà, mentre el nivell de matemàtiques es manté similar al de l'any anterior i l'anglès ha registrat un empitjorament.
Lleuger descens del fracàs
El nivell de fracàs, segons el resultat de les proves, se situa aquest any en el 20,1%, un 1,1 menor que el del 2011, segons les dades facilitades.
Més a Comarques
-
Adjudiquen l’ampliació dels controls de seguretat de l’aeroport de Girona per 735.000 euros
-
Un detingut a Ripoll acusat d'agredir sexualment una menor durant la festa major
-
Comencen els treballs d'estudi i preservació de boscos de pi negre al Ripollès en el marc d'un projecte europeu
-
Préstec, estafa i una finca en un parc natural