Diputació i UdG treballen per redefinir el petit comerç
Impulsen un pla per fer competitiu el comerç de proximitat en un entorn cada dia més digitalitzat
La Diputació de Girona, en col·laboració amb la Universitat de Girona, impulsa un pla pilot per redefinir el model de comerç de proximitat als municipis petits i mitjans per mitjà de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). L'objectiu és estudiar i implementar millores logístiques i tecnològiques que facin més competitiu el comerç, en un entorn cada cop més digitalitzat. La iniciativa parteix de l'experiència i les accions de promoció comercial fetes pels ajuntaments de Llagostera, Hostalric i Vidreres.
L'innovador projecte implica un canvi en la manera de comprar i de distribuir. Millora la velocitat amb què els clients reben o recanvien el producte i aporta un valor afegit al servei que ofereixen les plataformes de venda per internet ja establertes, gràcies a la grandària mitjana i petita dels municipis gironins.
Temes
Més a Comarques
-
Arxiven la causa en la que Eloi Badia (Comuns) figurava com a investigat
-
Puente espera licitar aviat la redacció del projecte per connectar l'aeroport de Girona amb l'alta velocitat
-
Aquestes son les 27 platges gironines amb bandera blava el 2024
-
Dos ferits lleus en un xoc entre una furgoneta i un autobús a Bordils