Uns 6.000 viatgers s'han vist afectats pel tall de circulació de trens de Caldes a Girona
S'havia tallat el trànsit arran d'una crema de pneumàtics ·
La circulació ferroviària de les línies R11 i RG1 entre Girona i Caldes s'ha restablert aquest migdia després que es tallés el pas de trens des de la nit per culpa d'una crema de pneumàtics intencionada aquesta nit entre Caldes de Malavella i Riudellots, que ha danyat la catenària.
Fins a 6.000 viatgers s'han vist afectats per aquest tall, segons Renfe.
Renfe ha establert un servei alternatiu per carretera i on s'han encaminat els viatgers de Girona que van cap a Barcelona a trens d'Alta Velocitat. La previsió de restabliment, segons Adif, era a les 12 hores.
Finalment, els combois han tornat a ciruclar quan passaven 25 minuts d'aquesta hora. Amb tot, segons Renfe, hi ha trens que van amb retards però esperen que aviat es torni a normalitzar la situació ferroviària.
D'altra banda, tampoc hi ha hagut servei de la línia R3 entre Ripoll i Sant Quirze de Besora perquè tècnics d'Adif han estat treballant en aquest sector durant la nit i no han deixat les vies aptes per a la circulació.
S'han produït despreniments i han limitat la velocitat màxima a 10 quilòmetres per hora, però no ho han senyalitzat. Renfe ha decidit no circular-hi per seguretat i ha establert un servei per carretera. Pels volts del migdia, s'ha restablert el servei.
A dos quarts d'una, els trens han tornat a circular. Aquest tall ha afectat unes 250 persones.
A més, una avaria de senyalització entre les estacions d'Arc de Triomf i Plaça de Catalunya provoca retards d'uns 30 minuts en les línies R1, R3 i R4 de Rodalies.
Temes
Més a Comarques
-
Banyoles afegeix 2,1 milions d'euros de romanents a inversions i obra pública
-
Denuncien l'agressió a un àrbitre per part d'un membre de la Canya durant un partit de futbol
-
Diversos municipis del Gironès i la Selva superen els 50 litres de pluja
-
Les patronals del Ripollès reclamen un acord per al futur de la Vall de Núria: "Hi ha en perill molts llocs de treball"