En Pau Vila i la Carla Nieto, de 18 anys, han creat la Startup ClipCare. Es tracta d'un servei de subscripció mensual que proporciona assistència tècnica remota per a ordinadors, telèfons mòbils i tauletes. L'objectiu d'aquesta nova empresa és ajudar a totes aquelles persones que freqüentment tenen dubtes sobre l'ús de diferents eines tecnològiques i no sempre saben a qui recórrer per resoldre aquestes consultes. En Pau i la Carla proposen una assistència personalitzada per a cada client. Ofereixen un servei accessible, que no requereixi desplaçar-se a un lloc determinat, amb preus econòmics i amb tarifes planes.

Hi ha diverses opcions de subscripció, Silver, Gold i Platinum, amb diferents nivells d'atenció al client en funció de les necessitats de cada usuari. Amb preus que oscil·len entre els 8 i els 20 euros es pot fer ús d'aquest servei. D'altra banda per als usuaris que necessitin assistència puntual existeix el servei exprés.

Aquests joves emprenedors acaben de començar els seus estudis universitaris. En Pau, estudia Enginyeria mecànica a La Salle (URL) i va rebre la menció d'honor de la Selectivitat 2013. La Carla, estudia Administració i Direcció d'empreses a la UDG i s'encarrega de la comunicació de ClipCare.

Tot i això, consideren que els seus estudis són totalment compatibles amb la direcció de l'empresa. "És un model d'empresa molt flexible" afegeix en Pau. "A mesura que anem creixent contractarem personal extern per poder arribar a tot".

Aquests joves gironins volen ser font d'inspiració i energia per a aquells nois i noies que, com ells, tinguin idees emprenedores i que vulguin fer-les realitat però pu?guin pensar que l'edat és una barrera per fer-ho. "És exemplar pel fet que l'hem desenvolupat malgrat la nostra joventut, i de moment està assolint diverses fites d'èxit" conclou en Pau.

Aquesta empresa, està dirigida sobretot a gent a partit dels 40 anys, que no són natius tecnològics i que per tant tenen carències més importants pel que fa al món 2.0. D'altra banda, el seu creador, apunta que tot i que la web ha estat dissenyada per ser accessible per als usuaris més bàsics d'Internet "no volem tancar les portes a cap sector de la població".

Es diferencien de la seva competència en el fet que ofereixen una solució concreta a cada dubte de cada client. "Una cerca a Google o Youtubeet pot oferir una solució genèrica al teu problema però no específica ni de forma personal com nosaltres".

ClipCare té el suport logístic i de finançament d'un programa d'acceleració d'empreses anomenat Yuzz, organitzat pel Banc Santander. Al llarg d'aquests últims mesos de treball a l'accelerador, han desenvolupat una tecnologia pròpia per permetre als potencials clients accedir-hi de manera més eficient: tenen una aplicació per Android i per Windows, i al llarg d'aquest estiu llançaran l'aplicació per Mac i per iPhone.

Tot i que es troben en la fase final de la creació de l'empresa ja es pot fer ús d'aquest servei. I serà durant aquest estiu que estarà completament en funcionament.