Nova campanya de Correus a favor de l'anomenada «Espanya buida»
Correus llança #YoMeQuedo, la nova campanya de Correus Market, la plataforma de comerç electrònic amb la qual ofereix a petits productors locals la possibilitat de visibilitzar, comercialitzar i fer arribar els seus productes a tota Espanya i, en un futur pròxim, a nivell internacional. Correus, conscient del repte que suposa la despoblació existent en milers de pobles del nostre país i de la importància de garantir la igualtat de oportunitats a tothom, dona veu a tots aquells que amb orgull i esforç, aposten pel seu lloc d'origen per a desenvolupar els seus projectes. #YoMeQuedo compta amb un lema molt potent: «Viuen al poble perquè volen. No perquè no els queda una altra opció».
Temes
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Fets i Gent
-
Mor als 45 anys Itxaso Mardones, periodista d''Equipo de investigación'
-
El conegut cantant francès Kendji Girac, ferit greument de bala
-
Mor Marco Luis, conegut com el 'Monstre del culturisme', amb només 46 anys
-
Descobreix el poble gironí que va captivar Mick Jagger i que la premsa britànica recomana visitar
Comentaris
Veure comentaris