Segueix-nos a les xarxes socials:

Novetat | Hyundai Kona EV

Aposta definitiva

El Kona elèctric inicia la seva comercialització a finals de mes

Aposta definitiva

La comercialització del nou Kona Elèctric total la iniciarà la marca sud-coreana Hyundai a finals d’aquest mes a la seva xarxa de concessionaris espanyols i la seva presència aporta al segment B-SUV el model amb la més àmplia gamma de propulsors en oferir-se, a més versions amb sistemes de combustió interna, híbrid lleuger i híbrid.

Aposta definitiva

Utilitzant el format de carrosseria, disseny exterior i interior de la segona generació del Kona, la primera va estar operativa des de març de 2020 fins al juliol passat, a Hyundai llancen aquesta versió del Kona que de la factoria txeca surt amb bateries de 65,4 kW/h (long-range) i 48,4 kW/h (standard) el que es tradueix en una autonomia de 514 o 377 km. En el capítol tècnic relatiu a la potència, el Kona rendeix 218 CV en la concepció de bateria «long-range» i 156 CV en «standard»

El més gran entre els B-SUV

. El Kona Elèctric ofereix unes mides de 4,35 m de longitud per 1,825 d’amplada i 1,580 d’alçada, el que redunda en un Kona més gran, i Juan José Martínez, director de comunicació de la marca precisava que «la distància entre eixos en utilitzar la plataforma K3 és de 2,66 metres, el que possibilita un habitacle més ampli, ja que es guanyen 60 mm respecte a la primera generació i permeten un maleter de 466 litres. Es tracta en definitiva del model més gran del segment B-SUV». A més, continuava el directiu de Hyundai Motor Espanya, «el coeficient aerodinàmic és de Cx 0,27 i el disseny dels elements exteriors afavoreix a aquesta nova generació del Kona en totes les seves versions tècniques».

El Kona fa un salt qualitatiu aportant l’últim en disseny, tecnologia, seguretat, opcions de propulsió i dimensions. En el cas concret del Kona Elèctric 100 per cent «estem orgullosos d’aquesta nova versió que es distingeix per la càrrega bidireccional V2L així com pel sistema 400V de càrrega ràpida, capaç de passar del 10% al 80% en 41 minuts» manifestava Santiago de la Rocha cap de premsa de Hyundai Motor Espanya.

Digitalitzat i connectat. Igual que els seus germans de motoritzacions tèrmiques o híbrides, el Kona Elèctric va dotat del lloc de conducció Connected Car Navigation Cockpit, que ofereix una experiència totalment digital gràcies a la integració de dues pantalles de 12,3’’, i integra les últimes innovacions de l’equipament de seguretat i assistència a la conducció Hyundai Smart Sense, les funcions de cotxe connectat Bluelink, actualitzacions automàtiques de programari, connectivitat, equip de so Premium BOSE...

A l’interior i al volant del Kona el primer que s’aprecia és el disseny racional i horitzontal amb un tauler amb les dues pantalles de 12,3 polzades així com els seients de gran confort. Disposa de tres maneres de conducció (Eco, Normal i Sport) i el comandament del canvi està situat en la columna de direcció després del volant.

Ostentant el fabulós lliurament de parell dels models elèctrics, el Kona accelera rabent i veloç i la versió més potent accelera de “zero a cent” en 7,8 segons utilitzant la llanda de 17 polzades i empra tres dècimes més amb la llanda de 19 polzades. La velocitat màxima és de 175 km/h.

Prem per veure més contingut per a tu