La nit electoral del Barça emesa diumenge per TV3 va tenir un ampli seguiment. Segons dades de Kantar-media, l'edició especial del programa Esport Club, emès a partir de les 21.56 h i amb 159 minuts de durada, va ser vist per una mitjana de 405.000 espectadors, amb el 14,3% de quota.

L'interès per la jornada va ser alt al llarg del dia, a través de les connexions amb el Camp Nou, per TV3, el 33 i el 3/24, on el Departament d'Esports de TVC havia fet un ampli desplegament. Aquest interès va anar augmentant i es va posar de manifest, de manera clara, a les 21.00 h, quan TV3 va difondre les dades d'una enquesta feta entre els electors al llarg de la jornada. La difusió en aquella hora dels resultats de l'enquesta, coincidents amb el resultat final, va tenir una audiència de 436.000 espectadors, amb el 17,5% de quota. I a partir d'aquell instant, l'audiència va pujar ràpidament en els minuts següents, i va arribar als 569.000 espectadors i el 21,2% de quota, a les 21.08 h.

El seguiment de la nit electoral del Barça, de les dues edicions dels Telenotícies i de la transmissió del Gran Premi del Canadà de Fórmula 1 van fer que diumenge TV3 fos líder d'audiència, amb el 15,6% de quota i amb 2,6 punts de diferència en relació amb la segona cadena classificada, TVE, que va tenir el 12,8% de quota.