Quan pensem en begudes energètiques com Red Bull, Monster, Burn o Rockstar, ens ve al pensament un noi d'una vintena d'anys que intenta allargar una nit de festa, treure profit d'una matinada d'estudi o obtenir un cert avantatge abans de fer esport. No obstant això, aquest producte té un altre públic majoritari, el qual, encara que ens pugui sorprendre, va en augment. Es tracta de les mares joves que treballen fora de la llar. El seu índex de compra supera per un bon marge el dels graduats que tot just ara han acabat la carrera i el dels solters independents que encara no han complert els 30. Els analistes de la consultora Nielsen que han dut a terme aquesta investigació sostenen que el més comú és que aquestes clientes consumeixin les begudes "d'amagat": perquè no volen que els seus fills hi accedeixin i perquè, en part, se n'avergonyeixen. Les marques, que coneixen aquesta tendència, ja han començat a comercialitzar variants i línies suposadament femenines, com la Pink Ultra de Monster. Però, amb poques excepcions, de moment no han aconseguit que elles gosin obrir en públic una d'aquestes llaunes.