Segueix-nos a les xarxes socials:

El 'zasca' viral d'un restaurador de Tossa a un client insolent

L'amo d'un establiment contesta amb elegància a les crítiques que un comensal va expressar a la xarxa

El 'zasca' viral d'un restaurador de Tossa a un client insolent

"Noi espavila que de fama no és viu". D'aquesta despectiva manera tancava la seva crítica un client descontent sobre un establiment de Tossa de Mar, recollit pel compte de twitter @soycamarero. Abans d'aquesta paternalista advertència, va expressar les seves crítiques sobre el menjar: "Si demaneu musclos al vapor, els podeu fer a casa i no notareu la diferència" o sobre el tracte del personal: "el responsable anirà passant per davant vostre sense fer-vos ni cas".

Després de reconèixer que ell hagués volgut un tracte de favor per "anar recomanat", també es queixa sobre l'ordre dels plats i comenta els postres expressions negatives.

El responsable del Tapas del Mar no va deixar sense resposta aquest comentari i es va despatxar a gust criticant l'actitud del client: "vostè hauria de millorar com a persona en molts aspectes" comença la rèplica del local. i continua animant-lo a millorar en diversos aspectes: "comprensió lectora, empatia, nivell gastronòmic, gratitud" i finalment, "educació". I és que el comentari sobre la fama mal merescuda que li va dedicar el client és el que pitjor va caure sobre el gerent del restaurant que li contesta: "ni el conec ni té dret a parlar-me d'aquesta manera". Un autèntic repàs que el client segur que recorda durant un temps.

Prem per veure més contingut per a tu