La Grossa de Cap d'Any també estrena el seu anunci
Després que la loteria espanyola estrenés fa pocs dies el seu «spot», ara li ha tocat el torn a la catalana
La Generalitat ha posat en marxa una nova campanya publicitària de La Grossa, el sorteig que Loteria de Catalunya celebra per Cap d'Any, amb la finalitat de dinamitzar les vendes.
En un comunicat, la Generalitat ha informat que la nova campanya té com a lema "Compte, que la Grossa de Cap d'Any cau a prop! Quedes avisat".
Amb aquest missatge, la Generalitat pretén avisar el ciutadà del risc que alguna persona pròxima resulti premiada i quedar-se sense un número per al sorteig.
Aquest any la Generalitat posa a la venda bitllets per valor de 34 milions d'euros, 32 d'ells en paper i uns altres dos mitjançant Internet.
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Catalunya
-
Catalunya registra el dia més plujós des del setembre de l'any passat
-
Els Bombers han atès un centenar d'avisos des de diumenge a causa de la pluja
-
Set anys de presó per a dos mossos per detenir il·legalment, vexar i agredir un jove durant el toc de queda
-
Mor Núria Casamajó i Ruiz, mare de Carles Puigdemont
Comentaris
Veure comentaris