Més de 80 alumnes participen en els cursos per millorar l'atenció en l'hostaleria a Girona
La titular d'aquest departament, Carme Capdevila, ha presentat avui a Santa Coloma de Farners (Selva) el balanç d'aquest programa en aquesta província, que és positiu ja que la majoria dels alumnes (97,7%) l'han superat.
L'objectiu de Profit és oferir formació específica sobre atenció al client i servei d'hostaleria i facilitar els recursos lingüístics bàsics per comunicar-se en català.
A Catalunya s'han celebrat 70 cursos i concretament a Girona nou des de començament d'any, tot i que estan previstos set més abans que finalitzi el 2008. La valoració dels alumnes és d'un 9,1 en una escala de l'1 al 10.
Els alumnes que han superat el curs reben un certificat de la Secretària de Comerç i Turisme, mitjançant el qual poden acreditar habilitats sobre tècniques de muntatge i preparació en hostaleria, tècniques de servei bàsic, habilitats comunicatives (saludar en català i entendre les queixes dels clients) i dominar els continguts de la carta.
Més a Comarques
-
Quatre detinguts i agents ferits en dues baralles a Olot durant el cap de setmana
-
Adif vol ampliar a cent treballadors la base de manteniment de Ripoll
-
Sant Joan de les Abadesses es planteja canviar la Policia Local per un cos de Vigilants
-
Dos detinguts a Puigcerdà per un robatori amb força en un restaurant