Els afectats Una mala crítica pot desplomar la facturació d'un hotel
Vostè contractaria una habitació en un hotel després de llegir el comentari d'un usuari assegurant que va trobar xinxes al matalàs o que no va poder dormir perquè l'establiment estava situat davant d'una discoteca? La reputació d'aquests establiments té una clara repercussió en el seu funcionament. Segons el director d'identitatlegitima.com, Francesc Canals, un hotel va perdre un 25% de la facturació per culpa de les males crítiques d'un internauta. "Un client enfadat explicarà la seva experiència a 20 persones, en canvi, un de satisfet potser no ho explicarà", comenta.
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Comarques
-
Sindicats de Mossos denuncien "aglomeracions" als vestidors de la Comissaria de Trànsit de Girona
-
Jutgen un acusat que s'enfronta a 6 anys de presó per violar una dona afectada pel consum d'alcohol i drogues a Olot
-
Tretze detinguts a Girona per pertanyer a una organització criminal que feia de "majorista de droga" entre Catalunya i Europa
-
Els pagesos tallaran totes les fronteres entre l'estat espanyol i França el 3 de juny en una protesta "històrica"
Comentaris
Veure comentaris