L'Oficina d'Atenció Ciutadana reforça l'espai d'Autoserveis
Ha presentat un nou espai ampliat que estarà reforçat amb una persona que atendrà les consultes
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) va presentar ahir un nou espai d'autoserveis, que ha reforçat amb una persona que assistirà les consultes dels ciutadans. Amb aquest ja seran deu els ordinadors dels quals disposarà l'Oficina on s'hi podran fer consultes i tràmits.
El delegat de la Generalitat a Girona, Pere Vila, va assistir a la presentació del nou espai juntament amb la subdirectora general d'Atenció Ciutadana, Núria vives, el gerent de Serveis Comuns Jaume Torrent i la cap de l'OAC a Girona, Mercè Nadal. Vila va explicar que l'aposta per aquest servei funciona i que per això s'ha doblat l'oferta.
L'objectiu d'aquest servei, segons va indicar la Delegació de Girona, és acompanyar la ciutadania en el procés de digitalització de tal manera que «progressivament assoleixi una major autonomia digital». D'entre els tràmits que es poden fer en aquesta modalitat, hi ha el d'aconseguir cites prèvies, certificats del SOC i sol·licitar la Renda garantida de Ciutadania, entre altres.
L'OAC ha realitzat 1.600.000 tràmits des que es va obrir l'Oficina l'any 2010.
Temes
Més a Comarques
-
Quatre detinguts i agents ferits en dues baralles a Olot durant el cap de setmana
-
Adif vol ampliar a cent treballadors la base de manteniment de Ripoll
-
Sant Joan de les Abadesses es planteja canviar la Policia Local per un cos de Vigilants
-
Dos detinguts a Puigcerdà per un robatori amb força en un restaurant