Nestlé vendrà per primera vegada amanides de llegums
Es comercialitzaran a través de la marca Litoral
La multinacional suïssa Nestlé ha anunciat aquest dimarts l'ampliació de la seva oferta de productes i vendrà per primera vegada amanides de llegums, que es comercialitzaran a través de la marca 'Litoral'.
Els nous aliments, que segons l'empresa seran aptes per a vegetarians i dietes sense gluten, s'uniran a les gammes d'estofats i plats vegetals amb els quals ja compta la marca.
El director de Culinaris de Nestlé España, Ignacio Rosés, ha valorat la decisió de la multinacional com "una resposta als consumidors que busquen solucions senzilles per menjar bé, sense destinar temps i esforç a cuinar".
A més, Nestlé argumenta que el llançament d'aquesta gamma respon a una "clara tendència" del mercat, ja que un 30% dels consumidors prepara amanides com a entrant o primer plat i un 80% com a plat principal, segons dades facilitades per la companyia.
Temes
Més a Economia
-
IFEMA Madrid consolida el seu creixement amb més de 7 milions de benefici el 2023
-
Palamós cerca persones interessades en formar part del seu primer projecte d’habitatge cooperatiu: hi ha temps fins al 26 de maig
-
El sector financer, Incibe, Policia Nacional i Guàrdia Civil, units per combatre les ciberestafes
-
Nou rècord: Abril es converteix en el mes amb el preu més barat de la història del mercat elèctric