Segueix-nos a les xarxes socials:

Nova estratègia de comunicació de CaixaBank: «Estar a prop de les persones»

L’entitat aposta pel lema «Tu, jo. Nosaltres» després de consolidar l’absorció de Bankia

CaixaBank canvia de lema. Després de consolidar l’absorció de Bankia, l’entitat, un cop elaborat el pla estratègic 2022-2024, va anunciar el seu nou propòsit de marca: «Estar a prop de les persones per a tot allò que importa». De l’«Escoltar, parlar, fer» es passa a «Tu, jo. Nosaltres».

Un cop consolidada com a primer banc d’Espanya, l’entitat, que ha proposat a la resta de bancs congelar les quotes hipotecàries de les famílies vulnerables durant 12 mesos, intenta reforçar la seva imatge de «compromís d’estar a prop de les persones i de la societat en conjunt, i de ser part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats».

La nova línia comunicativa definida emfatitza el compromís de l’entitat de donar suport a les persones en tot allò que els importi i ajudar-los amb les seves preocupacions. CaixaBank destaca el valor de la seva xarxa d’oficines, amb presència a 2.234 municipis; una estructura de 13.000 caixers, 17 rutes d’«ofimòbils» que donen servei a més de 600 municipis, i nombroses fórmules d’atenció remota i digital.

Com a carta de presentació, CaixaBank estrena una campanya institucional, que s’emetrà a TV, ràdio, premsa i xarxes socials. Està protagonitzada per dues persones la història real de les quals simbolitza, de manera exemplar, la importància de tenir a prop algú que pugui ser un suport fonamental.

Prem per veure més contingut per a tu