Segueix-nos a les xarxes socials:

«Girona10» ja pensa en com sorprendre l'any que ve

Ocupació del 90% als hotels i fins a tres torns als restaurants durant el dos dies de la promoció

«Girona10» ja pensa en com sorprendre l'any que veAniol Resclosa

Els hotels que han participat en la campanya de promoció Girona 10 han registrat una ocupació mitjana del 90-95% i els restaurants han fet fins a tres torns per poder servir els clients que volien dinar o sopar a la ciutat. Segons el president de l'Assocaició d'Hosteleria Girona i Radial, Xavier Nicolazzi, dóna la campanya per "consolidada" i ja pensa en com sorprendre a l'edició de l'any que ve. Enguany l'esdeveniment turístic ha tingut un caràcter solidari, ja que els clients, a banda dels deu euros per dormir als hotels o menjar als restaurants, han pagat un euro més per al Banc dels Aliments. Una iniciativa que "han trobat molt bé". Enguany s'han sortejat 1.200 places hoteleres i 15.000 menús.

Prem per veure més contingut per a tu