L'Àrea de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Celrà ha organitzat aquesta setmana una jornada de turisme del Ter-Gavarres, que és la nova marca territorial que es desenvolupa en col·laboració amb nou municipis més per promoure el patrimoni natural i cultural tant en l'àmbit local com de cara a atraure visitants a aquest territori per descobrir, des dels peus de les Gavarres a les lleres del Ter i entre la ciutat de Girona fins a l'Empordà-Costa Brava.

Bordils, Celrà, Cervià de Ter, Flaçà, Juià, Madremanya, Sant Joan de Mollet, Sant Jordi Desvalls, Sant Martí Vell i Viladasens són els municipis que han donat suport al treball en aquesta línia d'actuació incorporada al Pla Estratègic liderat des de l'Ajuntament de Celrà. L'objectiu de la jornada ha estat donar a conèixer les activitats d'oci, lleure, gastronomia, esport o cultura, entre d'altres, a les cases de turisme rural i hotels de la zona, per tenir un ventall més ampli de possibilitats per oferir als seus clients, en l'entorn més proper. Kayak del Ter, el celler Eccociwine, el taller Slow Fusta, Happy Bikes Girona, o els tallers de ioga de Sat Life, han estat alguns dels participants de la jornada, que ha finalitzat amb la dinamitzadora turística Sandra Touza.