La facturació del comerç electrònic a l'Estat va augmentar un 24,8% durant el 2014 fins als 15.891,3 milions d'euros, davant els 12.731 milions de l'any anterior. Durant el quart trimestre de 2014, els ingressos van créixer un 25,8% interanual, fins als 4.316,3 milions d'euros, segons les últimes dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència.

Els sectors d'activitat amb més ingressos van ser les agències de viatges i operadors turístics, amb el 13,2% de la facturació total; el transport aeri, amb el 7,7%, i les peces de vestir, amb el 5,7%. Durant el quart trimestre de 2014 es van registrar prop de 68 milions de compres en línia, un 24% més que l'any anterior.

El màrqueting directe i la venda de discos, llibres, periòdics i ?papereria van liderar el rànquing de compravendes (7,9% del total, cadascuna). Les webs de comerç electrònic a l'Estat es van endur el 56,4% dels ingressos en el quart trimestre de 2014. El 43,7% restant va correspondre a compres amb origen a l'Estat a webs de comerç electrònic a l'exterior. El sector turístic acapara el 59,8% de les ?compres que des de l'estranger es fan en webs de comerç electrònic a l'Estat.