Vins i Licors Grau inverteix 3,5 milions per ampliar les seves instal·lacions

La vinoteca creix i es guanya un espai subterrani per a presentacions així com un celler d'anyades antigues

16.11.2017 | 10:17
L´empresa va estrenar ahir els nous espais amb una festa.

La companyia Vins i Licors Grau, dedicada a la venda de vins, licors i destil·lats, ha invertit 3 milions i mig d'euros en un nou magatzem climatitzat de 1.200 metres quadrats, amb l'ampliació de la Vinoteca amb 500 metres quadrats i amb la creació d'un espai subterrani de 400 metres quadrats dedicat a realitzar presentacions i degustacions de producte, així com un celler d'anyades antigues amb vins que van dels anys 20 als anys 80.

Aquests nous espais, que es van inaugurar ahir a la tarda, se sumen als 15.000 metres quadrats amb els quals compta la zona edificada i d'aparcaments, els 1.200 metres quadrats de la vinoteca i els 8.000 metres quadrats dels magatzems de Palafrugell i Figueres.

La companyia tancarà el present exercici amb unes vendes de 52 milions d'euros, sis dels quals corresponen a les vendes en línia. La previsió de l'empresa és créixer fins als 60 milions d'euros al 2018, en part gràcies a l'impuls de les vendes en línia, que actualment es realitzen a països de tota la Unió Europea, principalment al Regne Unit, França i Alemanya.

Vins i Licors Grau ven a l'any 12 milions d' ampolles que corresponen a més de 10.000 referències, una xifra que amb les noves instal·lacions s'ha vist ampliada fins a les 12.000. La companyia compta actualment amb una cartera aproximada de 3.000 clients, principalment de la província de Girona, i com a distribuïdors majoristes, també ubicats a la resta de Catalunya, Espanya i Europa.

Millorar el canal en línia

L'ampliació de les instal·lacions de la companyia va acompanyada d'una forta aposta per reforçar el canal online, des del qual es va començar a operar al 2009 a través de la botiga www.grauonline.com.

Grau ha invertit en el sistema de magatzem robotitzat Miniload, que permetrà una millora en l'eficiència del temps, incrementarà la preparació de comandes i minimitzarà els possibles errors. El canal online representa actualment més del 10% de la facturació total de la companyia, i es preveu que aquest percentatge guanyi protagonisme als propers anys, respecte a la venda tradicional.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema