Nutella s'inspira en Begur per un envàs d'edició limitada
La nova campanya de la marca busca potenciar el turisme local i ha escollit 15 ubicacions d'arreu de l'Estat, entre elles, Begur
Nutella ha llençat un nou envàs d'edició limitada per fomentar el turisme local i donar a conèixer els paisatges més extraordinaris de la geografia estatal. Amb la campanya 'Lo bueno lo tenemos en casa', la coneguda marca de crema d'avellanes i cacau ha escollit 15 ubicacions d'arreu de l'estat, entre elles, Begur, per inspirar el seu envàs. 15 nous dissenys, limitats, que estaran disponibles als punts de venda habitual del producte.
Un d'aquests 15 dissenys inclou les icòniques aigües blaves que voregen el poble de la Costa Brava, que guarden una de les platges més admirades de la costa catalana, Sa Tuna, però també els pintorescs carrers empedrats del nucli antic i el castell d'origen medieval, com destaca la marca.
Els altres dissenys recopilen ubicacions com San Juan de Gaztelugatxe (Vizcaya), la icònica Puerta de Alcalá (Madrid) o el parc natural de Bardenas Reales (Navarra), entre d'altres.
Temes
Més a El Baix Empordà
-
Preocupació per l’abús de fàrmacs per tractar l’ansietat al Baix Empordà
-
El Palamós Terra de Mar acostarà els visitants a la Copa Amèrica a través de la realitat virtual
-
Presenten a Palamós la primera embarcació 100% elèctrica i feta a Catalunya en el projecte de descarbonització del mar
-
La Policia de la Bisbal comença dilluns una campanya de control de patinets