Nutella s'inspira en Begur per un envàs d'edició limitada
La nova campanya de la marca busca potenciar el turisme local i ha escollit 15 ubicacions d'arreu de l'Estat, entre elles, Begur
DdG
Nutella ha llençat un nou envàs d'edició limitada per fomentar el turisme local i donar a conèixer els paisatges més extraordinaris de la geografia estatal. Amb la campanya 'Lo bueno lo tenemos en casa', la coneguda marca de crema d'avellanes i cacau ha escollit 15 ubicacions d'arreu de l'estat, entre elles, Begur, per inspirar el seu envàs. 15 nous dissenys, limitats, que estaran disponibles als punts de venda habitual del producte.
Un d'aquests 15 dissenys inclou les icòniques aigües blaves que voregen el poble de la Costa Brava, que guarden una de les platges més admirades de la costa catalana, Sa Tuna, però també els pintorescs carrers empedrats del nucli antic i el castell d'origen medieval, com destaca la marca.
Els altres dissenys recopilen ubicacions com San Juan de Gaztelugatxe (Vizcaya), la icònica Puerta de Alcalá (Madrid) o el parc natural de Bardenas Reales (Navarra), entre d'altres.
- Això és del que més es penedeixen les dones al final de la seva vida segons un estudi de Harvard
- Un advocat denúncia el Girona davant la UEFA i demana fins i tot el seu descens pel fitxatge de Dovbyk
- Gràfic interactiu: aquests són els municipis gironins amb més piscines
- Europa dona la raó a una gironina a qui li van denegar la pensió de viduïtat fa 10 anys
- Deu plans per gaudir d'un gran cap de setmana a les comarques gironines
- A quants catalans enganyarà Puigdemont?
- El plat que frena el deteriorament cognitiu i ajuda a no perdre la memòria
- El poble més bonic d'Espanya segons National Geographic és gironí