Segueix-nos a les xarxes socials:

El turista rus ja és el segon en consultes a les oficines de Lloret

La nacionalitat que utlitza més el servei és la francesa i en tercer lloc, els visitants espanyols

El turisme rus ja s'ha posicionat en segon lloc aquest estiu en nombre de consultes realitzades a les oficines de turisme de Lloret de Mar per darrera dels francesos. Els tercer grup en fer més demandes són els de l'Estat espanyol i els quarts, els alemanys. En total, les oficines de Lloret han rebut fins a 42.955 consultes durant els mesos d'estiu.

Les principals demandes són plànols d'ubicació amb els atractius per visitar i informació referent al transport i a l'allotjament. Pel que fa a les nacionalitats i en percentatges globals, en primer lloc hi ha el turista francès, amb 12.677 persones ateses; seguit del rus, amb 8.315; de l'Estat espanyol, amb 5.546; i l'alemany, 3.367. Cal destacar, però, que aquestes dades varien quan es miren segons l'ubicació de les oficines. Així, el turisme rus és el més atès a l'Oficina de l'Estació d'Autobusos; el turisme francès al Museu del Mar i a l'Oficina Central, instal·lada a l'entrada de la població; i el turisme de l'Estat espanyols, seguit amb poca diferència del rus, al Punt d'Informació de la Platja de Fenals a l'estiu.

Lloret de Mar compta amb tres oficines de turisme fixes ubicades en llocs estratègics de la població: l'Oficina Central, instal·lada en una de les vies d'entrada a Lloret; la del Museu del Mar, en ple centre; i la de la Terminal d'Autobusos. A més, els mesos de juliol i agost s'instal·la un punt d'informació a la Platja de Fenals. En moments de màxima afluència turística, com l'agost, la mitjana diària de persones ateses en aquestes dependències es situa per sobre de les 600 persones.

Des de l'any 2006, les oficines estan certificades amb la Q de Qualitat. Aquesta certificació l'atorga l'Institut de la Qualitat Turística Espanyola en reconeixement a les empreses i entitats que segueixen les directrius marcades pel sistema de qualitat turística espanyola per a una atenció òptima als visitants.

Prem per veure més contingut per a tu