Puigcerdà crea una nova marca de turisme interior
El nou producte que uneix Barcelona i el Pirineu ha d'enllaçar atractius de la ruta de la C-17 i la línia de tren
L'Ajuntament de Puigcerdà està preparant la creació d'una nova marca de turisme interior, és a dir, adreçada al mercat català, que uneixi en un sol concepte el territori que enllaça la carretera C-17 i la línia del tren.
La nova marca turística es visualitzarà en una guia física i un portal a Internet que promogui la visita als principals atractius d'un territori que per primera vegada es concebrà com de manera unitària.
5 comarques unides
La nova marca turística s'ha gestat en les reunions tècniques dels representants locals de l'Associació C-17 i englobarà les comarques del Vallès Oriental, Osona, el Ripollès, la Cerdanya i la Garrotxa, que si bé queda apartada de l'eix viari, també forma part de l'entitat per influència econòmica.
Els tècnics del Patronat Municipal de Turisme de Puigcerdà estan dissenyant un llibret amb tots els recursos turístics a l'entorn de la carretera C-17 que es distribuirà sota la nova marca als punts d'informació de les comarques implicades i, principalment, a les seves capitals: Granollers, Vic, Ripoll i Puigcerdà.
Més a Comarques
-
Més de 700 alumnes participen en la 37a edició del concurs de murals al carrer de Blanes
-
L'exgerent de la Regió Sanitària de Girona Miquel Carreres entra al Consell d'Aministració de l'IAS
-
L'hospital d'Olot premia un sistema de monitoratge amb intel·ligència artificial
-
L’Idibgi publica un joc virtual de divulgació científica