Girona es posiciona com a destinació de turisme esportiu
Creen un Club de Màrqueting especialitzat per aglutinar i comercialitzar l'oferta de la província
L'oferta esportiva gironina ha pres una dimensió turística amb la creació del Club de Màrqueting de Turisme Esportiu, impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, amb què s'aglutinarà, s'estructurarà i es comercialitzarà l'oferta i els productes turístics específics esportius per tal d'incrementar la competitivitat i el prestigi de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona, va informar ahir el Patronat de Turisme de Girona.
Les comarques gironines tenen cinc municipis certificats amb el segell DTE (Destinació de Turisme Esportiu): Castelló d'Empúries-Empuriabrava, Banyoles, Girona, Lloret de Mar i Blanes, en disciplines diverses que fan palès el pes que té la pràctica esportiva per a la destinació. Per exemple, Lloret de Mar i Banyoles reben anualment 29.118 i 17.791 esportistes, respectivament, la qual cosa posa en relleu el pes d'aquesta activitat turística a la destinació.
El Club de Màrqueting de Turisme Esportiu neix amb l'adhesió de trenta-un socis i estarà format per membres del sector públic i privat de la demarcació.
Temes
Més a Comarques
-
Dos detinguts a Puigcerdà per un robatori amb força en un restaurant
-
Acció Climàtica contracta ramats perquè netegin els boscos de zones estratègiques i ajudin a prevenir incendis
-
Girona crea 9.579 llocs de treball a l'abril, tanca el mes amb rècord d'ocupació i continua reduint atur en un 2,29%
-
Maria i Jordi, els noms més freqüents a la província de Girona