L'Ajuntament de Cassà de la Selva va informar la setmana passada a través d'un comunicat que, conjuntament amb la Unió de Botiguers del poble, ha engegat la campanya «A Cassà, de tot i a prop» amb l'objectiu de promocionar el comerç local. La iniciativa respon a un dels eixos del Pla Estratègic Cassà 2025, que es van debatre i consensuar entre els ciutadans de la localitat.

El consistori explica que el primer pas del projecte ha consistit a crear la marca de la campanya i desenvolupar una sèrie d'accions per tal d'incentivar que la gent compri al poble. Aquesta primera fase de promoció suposa una inversió de més de 45.000 euros. L'alcalde de Cassà de la Selva, Martí Vallès, afirma que «aquesta és una campanya molt important per al municipi per dinamitzar el comerç local. Apostem per donar-li suport perquè tenim clar que el comerç local és un dels motors més importants del nostre poble».

Principals actuacions

Una de les actuacions consisteix en elaborar un plànol de Cassà amb tots els comerços. També es vol col·locar elements publicitaris per promocionar la marca, millorar la senyalització de les zones comercials, promocionar els aparcaments comercials, els mercats setmanals i les activitats infantils «La família se'n va al mercat», elaborar 5.000 bosses de roba de la campanya, i repartir 3.000 targetes d'aparcament recarregables gratuïtes als comerços, amb 100 càrregues de 20 minuts sense cost.