L'Alt i el Baix Empordà volen vincular la pesca a la promoció turística del territori
L'administració i el sector treballen per impulsar accions que ajudin a desestacionalitzar el turisme
Els Consells Comarcals de l'Alt i el Baix Empordà i el Grup d'Acció Local Pesquer (GALP) volen vincular la pesca a la promoció turística del territori per ajudar a desestacionalitzar el turisme i oferir nous recursos als visitants. Les dues administracions van crear la Marca Empordà amb l'objectiu de treballar sota un mateix paraigües, més enllà de "fronteres administratives", i ara han editat dos díptics on es recullen els actius i el patrimoni de la zona. Es tracta d'un primer pas del conjunt d'accions del projecte 'Empordà Terra de Pesca' que volen dur a terme per ajudar tant al sector de la pesca com al turístic.
El conseller comarcal de l'Alt Empordà Agustí Badosa ha contraposat aquest tipus d'iniciatives amb altres com el parc eòlic marí projectat a la badia de Roses. "Ens preocupa molt l'impacte que pot tenir en el sector turístic i de la pesca", ha insistit.
Temes
Més a Comarques
-
Treball sanciona el Santa Caterina per vulnerar el dret a vaga de treballadors
-
Gràfic interactiu | Aquests són els municipis gironins amb més piscines
-
La Fundació Impulsa becarà a joves vulnerables del Gironès perquè estudiïn FP
-
Reclamen l’impuls del Tren-Tram entre Olot i Girona, amb parades a Banyoles o Serinyà