Segueix-nos a les xarxes socials:

Joguines gironines a la conquesta d'Orient

La cadena de botigues de joguines amb seu a Riudellots de la Selva ja compta amb una botiga a Oman i el 2016 preveu noves obertures als Emirats Àrabs i entrar a l'Índia · L'empresa suma 164 establiments en onze països

Joguines gironines a la conquesta d'Orient

Eurekakids, cadena de botigues de joguines amb seu a Riudellots de la Selva, afronta les setmanes de més feina de l’any amb optimisme per l’evolució del negoci i amb reptes de futur important: incrementar el pes dels productes destinat al nen (roba, puericultura...) en el seu catàleg, l’expansió cap a l’Àsia, i convertir-se en una companyia de referència en un sector que tendeix a la concentració.

Ho va explicar el fundador de la companyia, Erik Mayol, durant una taula rodona del Fòum Connecta a Girona, on va avançar que tancaran el 2015 amb una facturació d’uns 45 milions d’euros, un 21% superior a la de 2014.

En l'actualitat, Eurekakids compta amb una xarxa de 164 tendes repartides en 11 països: Espanya (103), Itàlia (23), França (16), Bèlgica (7), Andorra (1), Colòmbia (8), Panamà (1), Àustria (1), Luxemburg (1), Mèxic (2) i Oman (1).

Al marge de les botigues (pròpies i franquiciades), Eurekids també ven al canal multimarca, i també compta amb una potent plataforma de comerç en línia (és la botiga més important del grup). Traduïda a set idiomes, la pàgina web d’Eurekakids s’ha renovat en els darrers mesos per adapatar-se millor als compradors que entren al web a través de telèfons intel·ligents i tauletes.

En el mateix acte de Girona, Mayol va comentar que l’experiència d’Oman havia estat molt positiva i que de cara al 2016 tenien previst créixer als Emirats Àrabs i l’Índia.

Créixer amb adquisicions

El directiu d’Eurekakids també va explicar que el sector de la joguina està «molt atomitzat» i que a curt i mitjà termini «veurem fusions i adquisicions». En aquest entorn, la companyia gironina vol convertir-se en un actor rellevant del sector i no descarta comprar alguna companyia per impulsar la seva expansió.

Les joguines d’Eurekakids busquen diferenciar-se de la competència pel seu component didàctic i pedagògic. Entre les seves més de 7.000 referències de més de 250 marques, també es poden trobar articles de puericultura i decoració.

En el darrer trimestre d’aquest any, Eurekakids també ha impulsat la renovació de les seves botigues, que ha començat per la que té al carrer Juli Garreta de Girona. Com a principals novetats presenta una decoració exterior i interior renovada i una reestructuració de l'espai de venda. El blanc predomina en la decoració i el mobiliari de la botiga perquè el protagonista absolut sigui el producte. El mussol, la mascota d’Eurekakids, també es converteix en actor principal de la nova imatge.

Prem per veure més contingut per a tu