UPS aposta pel comerç electrònic i el sector sanitari a Espanya
La companyia de missatgeria nord-americana UPS veu en el comerç electrònic i en el sector sanitari "grans oportunitats de negoci" a Espanya, dins de la seva estratègia global de creixement. En una entrevista, el vicepresident global d'UPS, Alan Gershenhorn, va assegurar que el comerç electrònic és un motor de creació de negocis a Espanya, fet que suposa un desenvolupament transversal en molts sectors de l'economia i repercuteix directament en les exportacions del país. UPS va tancar l'exercici 2015 amb un benefici operatiu de 2.200 milions de dòlars.
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Economia
-
CaixaBank i la Federació Catalana de Càmpings renoven el seu acord de col·laboració
-
Treballadors de l'empresa Llansà tallen l'N-260 en protesta per l'incompliment "flagrant" del conveni
-
UP demana a l'Estat mesures per poder retirar fruita per a beneficència ràpidament en cas de crisi de preus en origen
-
La producció mundial de carn caurà un 1% aquest any
Comentaris
Veure comentaris