La gestió de la venda d'entrades per a espectacles musicals, esportius i culturals està en plena expansió, amb una facturació mitjana de 400 milions d'euros anuals a Espanya, fet que desperta l'interès de noves empreses nacionals i ha cridat l'atenció d'eBay. Segons l'Anuari de les arts escèniques, musicals i audiovisuals, elaborat per la Societat General d'Autors i Editors, la xifra de negoci que va generar la venda d'entrades en el seu àmbit d'actuació -teatre, dansa, òpera, música clàssica i concerts de música popular- va ser de 406.920.000 d'euros l'any 2014.

El potencial d'aquest mercat ha animat l'aparició de noves gestores d'entrades, disposades a plantar cara a les tradicionals Ticketmaster, Entradas.com, Fnac i El Corte Inglés. Entre aquestes figuren Ticketea, Notikumi, Ticketbell i Entradium, que centren la seva estratègia a cobrir un ampli ventall d'esdeveniments de menor aforament i a generar una comunitat social en l'entorn d'internet per publicitar els espectacles. Totes apliquen el model autogestió al promotor, que publica l'espectacle a la plataforma de les gestores i aquestes s'encarreguen de publicitar a canvi d'una comissió.