CaixaBank posa en marxa la selecció de nous empleats per incorporar titulats en Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Empresarials o Dret que reforcin l'equip d'assessorament financer de l'entitat.

Les noves incorporacions desenvoluparan les seves funcions com a gestors de clients a la xarxa d'oficines de CaixaBank en zones geogràfiques on la forta implantació de l'entitat, les bones perspectives de creixement i el dèficit de personal fan necessari ampliar la plantilla, entre les quals s'inclou les comarques de Girona. D'altra banda, CaixaBank també selecciona gestors de banca digital per donar atenció personalitzada als clients de banca en línia i banca mòbil.

Els interessats poden enviar la seva candidatura a través de la pàgina web de CaixaBank, www.caixabank.com, a través de l'apartat «Treballa amb nosaltres».

El procés s'emmarca en l'acord laboral assolit amb la representació sindical el 28 d'abril, pel qual l'entitat garanteix fer un mínim de 450 noves contractacions durant els anys 2017 i 2018.

Així mateix, la iniciativa dona continuïtat als diferents processos d'incorporació de nou personal realitzats anys anteriors, pels quals, des de l'any 2014, 2.000 joves, majoritàriament en la franja entre 25 i 30 anys d'edat, s'han convertit en empleats de CaixaBank.

El perfil: titulats universitaris amb iniciativa, vocació comercial i actitud innovadora

El requisit per accedir al procés de selecció és haver finalitzat, en els últims cinc anys com a màxim, una titulació preferentment en Economia, ADE, Empresarials o Dret.

No és imprescindible tenir experiència prèvia en funcions comercials, però sí resulta necessari demostrar vocació comercial, actitud innovadora i capacitat d'aprenentatge.

Per un altre costat, es té en compte el coneixement d'idiomes i, especialment, de l'anglès.