Segueix-nos a les xarxes socials:

Reportatge | Citroën Citizen Services

Citroën agrupa els seus serveis al programa Citizen

Citroën agrupa els seus serveis al programa Citizen

Citroën ha presentat un pla dirigit als seus clients en què aplega dins del paraigua Citroën Citizen Services els múltiples productes als quals tenen accés els seus usuaris. El programa és una mostra clara de la voluntat de la marca, que compta amb tres plantes de producció a Espanya, a Vigo, a Madrid i a Saragossa, de seguir innovant tant en el producte com en els serveis que ofereix.

Citroën agrupa els seus serveis al programa Citizen

Sota l’etiqueta Citroën Citizen Services es reuneixen totes les prestacions que fan possible una experiència global més serena, com el manteniment del vehicle, consells de conducció, preparació de viatges i trajectes, assessorament d’assegurances o, per als vehicles electrificats, instal·lacions i serveis que simplifiquen la càrrega de la bateria.

Citroën mantindrà el programa actualitzat amb novetats periòdiques per comptar amb serveis innovadors dissenyats per millorar la vida de tots els clients de Citroën i promoure l’ús de peces de recanvi reciclades i reciclables.

La intenció de Citroën amb el llançament del programa Citizen és acompanyar els seus clients des del procés de compra fins al final del cicle de vida del seu vehicle, oferint una gamma integral de serveis per assegurar la seva tranquil·litat en el dia a dia, facilitar els seus tràmits i reforçar la confiança amb el cotxe i la marca.

Responsabilitat i serenitat.

Fabián Rodríguez, director de màrqueting de Citroën, explicava a Neomotor que Citizen «és el conjunt de productes i serveis que té la marca entesos des de dos grans pilars, la responsabilitat i la serenitat. Si comencem per aquest últim, la Serenitat és la unió de diversos programes com la facilitat de comprar en línia, del manteniment, la consulta d’una peça de recanvi no prevista inicialment i que pot estar adherida tant als vehicles nous com als de postvenda. Si tens un vehicle elèctric, et podem rescatar si et quedes sense bateria. Bàsicament volem convertir tot el que sollem fer d’innovació i confort en els nostres productes en serenitat i calma per als nostres clients».

D’altra banda, el dirigent de la marca del grup automovilístic Stellantis feia èmfasi en què Responsabilitat «és treballar des del punt de vista de reutilització de peces si el client ho accepta, disminució de l’ús de paper i la unió de tots aquests serveis de suport a la satisfacció del client es constitueix com el programa Citizen. Cal remarcar que és gratuït i a més permet treballar molt des del punt de seguretat, acompanyament i tranquil·litat als nostres clients».

Una gamma d’opcions molt àmplia.

Hi ha més de 20 opcions que poden generar un paquet complet, que anirà creixent a mesura que es generin nous productes i s’actualitzin els ja presents. Cal destacar des de la compra en línia d’un vehicle, l’assistència les 24 hores dels 365 dies a l’any i el sistema de navegació My Citroën Drive, pensat per a ser el màxim d’intuïtiu possible i fàcil d’utilitzar. El Telemanteniment, d’altra banda, notifica tant alertes de seguretat com de manteniment periòdic, amb la possibilitat de reservar una cita en línia amb un Servei Oficial Citroën. El taller, d’altra banda, proporciona un vídeo al client en cas de trobar qualsevol imprevist durant una reparació.

També cal remarcar l’ajuda que es proporciona a la càrrega en els elèctrics, la planificació d’un viatge i l’assistència gratuïta tres vegades a l’any si et quedes sense bateria. Una dada a aquest respecte que té rellevància: Citroën va vendre l’any passat unes 1.800 cotxes per internet i en el primer trimestre de 2023 ja ha venut per aquest canal 950 unitats.

Prem per veure més contingut per a tu