Polseres vermelles va estrenar dilluns a la nit la seva esperada segona temporada com a líder. En la seva tornada a la pantalla, la sèrie de TV3 va tenir prop de 900.000 espectadors: una mitjana de 842.000 espectadors de mitjana i el 25% de quota, segons dades de Kantar Media, i va ser el programa més vist del dia a Catalunya.

Aquest primer capítol, emès a partir de les 22.38 i amb una durada de 42 minuts, va arribar a una audiència màxima de 874.000 espectadors i el 26,3% de quota, a les 23.08, el minut previ al tall publicitari. Amb aquestes dades, Polseres vermelles, una producció de TV3, amb la col·laboració de Filmax, va començar la segona temporada amb una pujada d'audiència considerable, en relació amb la primera temporada, en què el capítol número 13 va ser el més seguit, amb una mitjana de 656.000 espectadors.

A més d'aquest lideratge d'audiència, en començar la segona temporada, Polseres vermelles va liderar també l'interès a les xarxes socials, en què el hashtag #polseresvermelles2 va ser trending topic a Espanya i on va aconseguir un nivell d'interacció social a les xarxes sense precedents a TV3.