Quin desinterès produeixen els anuncis de perfums. La noia que s'enfila per una muntanya de pomes ja està amortitzada després de tants Nadals. El llargmetratge curt del paio que no coneix Nicole Kidman, davant la qual cosa l'actriu no s'estranya i vol ballar amb ell en una terrassa té un clar desenfocament dramàtic. Ho presenten com "Nicole en París" però hauria de ser "Tarzan en Nueva York". L'actriu té poc misteri per aportar però algú que hagi crescut sense haver-la vist en una portada, una pel·lícula, una peça de telecuore, un peu de foto de les pàgines de celebrities dels diaris ha de ser un perfecte salvatge. Han volgut fer una comèdia romàntica però els ha quedat una llegenda urbana. L'estrella deu ser la Nicole però el protagonista és ell. Sospito que el tipus és un membre d'Al-Qaeda camuflat en una ciutat d'Occident preparant un atemptat des d'una teulada i potser no està encertat però és mès factible que la hipòtesi que planteja aquest fracàs dramàtic que ens encaramel·la quan hauria d'inquietar-nos.

No acaben d'anunciar el perfum que més sensacions provoca: l'olor de cotxe nou. Els cotxes nous no fan aquesta flaire de nou fins que se'ls tira aquest perfum, la fragància del qual dura sis setmanes. Hi ha poques aromes més excitants: als addictes al tabac els inhibeix el desig de fumar, als més febles els dóna sensació de potència, a molts els provoca l'afany de velocitat i, pel reflex condicionat, a molta gent li obre la gana sexual. A algú que faci olor de cotxe nou només ve de gust tractar-lo bé i evitar-li qualsevol cop o ratlladura física o sentimental. Esperava que no passés d'aquest any que es comercialitzés. La crisi mundial de l'automòbil acabarà afectant els proveïdors de perfum de cotxe nou.