Continua el caos a l'aeroport del Prat per la gestió de Vueling

En la tercera jornada d'incidències la companyia va cancel·lar un total de divuit vols amb desenes de retards de diverses hores

03.07.2016 | 01:30
Els taulells informatius de Vueling van tornar a quedar atapeïts durant tota la jornada d´ahir.

Les cues i les queixes es van repetir ahir davant els taulells de Vueling a l'aeroport del Prat, després que l'aerolínia cancelés un total de 18 vols amb destí o origen Barcelona i que la majoria de rutes acumulessin retards de diverses hores. L'inici de les vacances de juliol s'està complicant a l'aeroport barceloní a causa dels múltiples problemes que des de fa dies arrossega Vueling, la principal aerolínia al Prat, en la seva operativa.
Al llarg d'ahir al matí, la companyia va cancel·lar una dotzena de vols, nou dels quals amb origen o destí Barcelona, fet que va provocar la indignació dels passatgers afectats, que van haver de fer llargues cues als taulells de facturació o d'informació de Vueling per intentar buscar una solució a la seva situació.
Alguns dels vols que la companyia de baix cost va catalogar com «no operats» van ser els que tenien com a destí Alger, Cagliari, Londres, Màlaga o París, així com altres dos amb destí Barcelona i origen Londres, Màlaga i París. També Vueling va deixar d'operar un vol Bilbao-Alacant, un Bilbao-Màlaga i un Alacant-Bilbao, segons va informar la mateixa pàgina web de Vueling. En el cas d'una parella de Màlaga, el trajecte va arribar a durar 20 hores més del previst inicialment.
Molts dels vols que opera l'aerolínia, a més, es van enlairar amb retards, que en alguns casos van superar les tres hores, com a Eivissa, Amsterdam o Lió. Fonts de l'aerolínia van reconèixer que les incidències són fruit d'«un problema operatiu» de l'empresa i van indicar, així mateix, que s'està oferint als afectats la possibilitat de canviar els seus bitllets o recuperar els diners. El Sindicat de Tripulants Auxiliars de Vol de Línies Aèries (STAVLA) va negar que aquests problemes es deguin a una vaga encoberta dels treballadors
El director comercial de Vueling, David García Blancas, va demanar ahir públicament disculpes als clients afectats pels retards i les cancel·lacions i va remarcar que la companyia està «bolcada a arreglar la situació actual».
Als problemes en l'operativa de Vueling es va sumar paral·lelament la vaga que duu a terme el personal de terra de Swissair, cosa que va provocar que moltes maletes no arribessin a les seves destinacions i llargues cues d'usuaris intentant reclamar els seus equipatges.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Notícies relacionades

Enllaços recomanats: Premis cinema