L'Associació de Càmpings de Girona aposta per una campanya via online per promocionar la seva nova pàgina web interactiva i la nova central de reserves. L'objectiu és capturar uns 200.000 visitants durant aquest 2011, cosa que significaria un augment d'un 60% respecte la web antiga de l'any 2010. Des de l'associació van explicar que també s'ha donat un impuls a la central de reserves, que fins ara només s'ha promocionat a les fires. Aquesta central de reserves haurà de ser l'eina principal pels campistes a l'hora de plantejar i organitzar les vacances a la demarcació.

La campanya online compta amb una campanya de Google Ad-words a 27 països europeus per veure el seu impacte aquest 2011. De la mateixa manera es realitzarà una campanya/concurs a través del Facebook per poder crear una comunitat important d'internautes on s'intercanvien comentaris, consells i recomanacions. Una part important de la campanya on-line 2011 es basa en la publicació de banners en les principals pàgines del sector d'Europa i d'Espanya, i també a les webs pioneres en assessorament de viatges. Especialment pel públic campista. Finalment, des del portal del Patronat deTurisme Costa Brava-Pirineus de Girona també es farà promoció, ja que el 40% de les visites que rep és a través de cercadors amb la paraula càmping. Això indica que quasi la meitat dels seus visitants busquen càmpings a la demarcació gironina i per tant s'ha d'estar present en aquest portal turístic gironí.