Llagostera vol deixar de ser un municipi "de pas" i aconseguir que els turistes s'aturin a descobrir els seus atractius. L'objectiu és aprofitar la seva situació privilegiada, com a "porta d'entrada" a la Costa Brava centre, per donar a conèixer que també tenen oferta com a destí turístic. L'alcalde, Fermí Santamaria, va explicar ahir que hi ha diversos eixos que volen potenciar: l'entorn natural del municipi amb, per exemple, el massís de l'Ardenya, l'oferta esportiva amb la xarxa cicloturística que ofereixen les vies verdes, la bona gastronomia que hi ha a la població amb restaurants de qualitat com els Tinars o l'oferta cultural amb el museu Emili Vilà o el futur centre d'interpretació.

Dues de les principals vies d'accés a la Costa Brava passen per Llagostera: la carretera que va cap a Sant Feliu de Guíxols i la que mena fins a Tossa de Mar. L'Ajuntament vol aprofitar aquesta situació com a "porta d'entrada" per posar en valor els seus atractius i aconseguir que els visitants no passin de llarg. Per aconseguir-ho, han creat un web amb l'oferta del municipi. L'objectiu és que els turistes sàpiguen que tenen a pocs quilòmetres de les platges una població amb un entorn natural "envejable" o amb una oferta gastronòmica de qualitat.