El telèfon per atendre dubtes i consultes de les empreses catalanes sobre facturació electrònica va donar resposta a més de 1.400 peticions d'informació durant el 2015. El call center, creat fa gairebé un any per la Generalitat i el Consell General de Cambres de Catalunya, busca assessorar les empreses catalanes en el procés d'adaptació a la nova normativa. Segons la llei que va entrar en vigor el 15 de gener de 2015, les factures entre els proveïdors de béns i serveis i les administracions públiques d'un import superior als 5.000 euros s'han de tramitar electrònicament. Les empreses que han fet servir més aquest telèfon de consulta són pimes catalanes de sectors relacionats amb la sanitat, la construcció i els serveis.

El secretari de la Governança de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, Jordi Puigneró, va afirmar que "com a Govern, no només ens vam dedicar a aplicar la llei de facturació electrònica sinó que vam impulsar mesures per ajudar al teixit empresarial a complir aquesta legislació". Segons Puigneró, "el telèfon d'atenció i els seus resultats mostren l'efectivitat i la necessitat de posar en marxa aquest tipus d'iniciatives".